dilluns, 12 de gener del 2015

dia de cartulinas

La Ari em va venir a buscar a casa meva i vam vindre al centre civic  i ella portava un paquet de cartulines que  havia comprat al `xinos´ (Ahora sigue la Nora ). Vem començar a fer l'activitat, consistia en preguntar-li quin color t'agrada més i em va dir el blau i em va fer posar al seu nom i en una cara vam posar les coses que ens agrada i en la de darera las que no.
Jo, l' Ari vaig preguntar al mateix a la Nora, i vaig agafar la cartulina de color tronja perquè és el color que més li agrada i després ens vem intercanviar les cartulines. D'aquesta manera jo he penjat a la meva habitació la cartolina amb els gustos de la Nora i la Nora té penjada la cartulina amb el meu nom i els meus gustos a la seva habitació.
Després ens vem fer unes fotos que han desaparescut.....jejeje.
i quan surtiem  ens vam asentar a las escalas que n'hi ha a fora i vam escultar a la India Martinez!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada